צרו קשר

דלתות זכוכית לאמבטיה

דלתות זכוכית לאמבטיה

דלתות זכוכית לאמבטיה בעיצוב ייחודי מוצאים בקליר תעשיות זכוכית

התקשרו עכשיו למספר 03-6344151 ותגלו שלדמיון אין גבולות

בקליר תעשיות זכוכית תמצאו את כל מה שאתם מחפשים:

  • דלתות זכוכית לאמבטיה בעיצוב ייחודי
  • דלתות זכוכית ומעקות במידות מיוחדות
  • עבודה ברמת גימור גבוהה
  • מקלחונים
  • התקנה מקצועית גם במקומות קשים לגישה

דלתות זכוכית לאמבטיה שלכם

חדר האמבטיה הוא החדר המפנק ביותר בבית, ולכן כשאתם משקיעים בו, אתם משקיעים בפינוק שלכם. דלתות הזכוכית לאמבטיה מחליפות את הווילונות הישנים והלא נוחים, ומשדרגות משמעותית את המראה הכללי של החדר. מעבר לזאת, אנו נעזור לכם להתאים לכם את המוצר הנוח ביותר לצורכיכם ונעצב אותו בצורה ייחודית. בצורה זו תוכלו להפיק יותר הנאה מהשהיה בחדר האמבטיה שלכם.

דלתות זכוכית לאמבטיה בעיצוב ייחודי

חברת קליר תעשיות זכוכית מתמחה מזה שנים בעיבוד זכוכית, ובמהלך תקופה זו הגענו לרמה מקצועית גבוהה מאוד, המאפשרת לנו ליצור מוצרים איכותיים יותר ומיוחדים יותר. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו הרבים מגוון רחב של פתרונות אשר יתאימו לכל טעם, לכל רצון ולכל צורך. דלתות זכוכית לאמבטיה ניתנות לעיצוב לפי דרישת הלקוח והן אביזרים שיש בכוחם להאיר באור אחר את כל האמבטיה, ולכן אנו מעמידים לרשותכם את כל הידע והניסיון שלנו כדי לייצר עבורכם את המוצר הנכון ביותר.

סוגי דלתות זכוכית למקלחת

  • דלתות הזזה מזכוכית– דלת הזזה מזכוכית למקלחת זו דלת שנפתחת במשיכה לאחד הצדדים (ע"פ דרישת הלקוח) ואינה נפתחת כלפי פנים או חוץ. היא חסכונית במקום וקלה לתפעול בכל פתיחה או של הדלת.

  • פתח חלקי- דלת זו סוגרת על האמבטיה בצורה חלקית ומשאירה חלק או חלקים מסוימים שאינם צפויים לקבל מים. ניתן להשאיר את האמבטיה במצב הקיים או להוסיף וילון מעוצב ונחמד לשיפור המראה. נפוץ מאד באמבטיות ופחות במקלחונים.

שירות איכותי מעל לכל

חברת קליר תעשיות זכוכית מאמינה כי מוצר טוב אינו מספיק בשביל הלקוח המודרני, ולכן מקפידה על שירות איכותי ואמין. עובדנו המנוסים ישמחו ללוות אתכם עם חיוך בכל שלבי העבודה, החל מהייעוץ המקצועי ועד להתקנת המוצר בבית. אנו נעזור לכם להתאים דלתות זכוכית לאמבטיה שיענו הן על הצורך והן על הטעם שלכם, ואז נשלח מתקין מקצועי שיבצע את עבודתו ברמת גימור גבוהה. השירות והמוצר האיכותי מובילים את לקוחותינו בחזרה אל משרדנו גם לצורכי רכישת מוצרים אחרים.