צרו קשר

מראות לחדר אמבטיה

ייצור מראות

לקבלת ייעוץ והזמנת מראות חייגו
03-6344151 | 072-3227971

מראה אחת יכולה לשנות לכם את הבית

לכן קליר תעשיות זכוכית בע"מ עוזרים לכם לשדרג את הבית עם מראות ייחודיות בשבילכם

  • ייצור מראות לבית ולחדר האמבטיה בשילובים מיוחדים
  • עיצובים בגדלים וצורות שונות משולבים בגופי תאורה

ייצור מראות בקליר - שילוב של איכות ויופי

ייצור מראות הוא תחום מומחיות נוסף של חברת קליר תעשיות זכוכית בע"מ. החברה מעצבת ומבצעת התקנות של מראות ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. במגוון סגנונות, עיצובים וגוונים שונים. באמתחתנו מגוון רחב המכיל סוגים רבים, ומבטיח שתמצאו את המראה שהכי מתאימה לטעמכם ולצורכיכם. 

אנו מקפידים על עבודה איכותית ומותאמת בדיוק לדרישותיכם ומוודאים כי לא רק שיענו על כל צורך, אלא גם יהיו תוסף מעוצב יפיפה שמעצים את החדר והופך את השהייה בו לנעימה יותר. המומחים של קליר ערוכים לספק כל מראה, בכל גודל וצורה: מעל כיור בשילוב מדף בחיתוכים ועיצובים מיוחדים בשילוב עם גופי תאורה עם פתח ל LCD.

מראה מראה שעל הקיר

המראות הן בעצם משטחי כסף ממורקים הכוללים כיסוי זכוכית, אשר בנויות במגוון צורות – עגולות, מרובעות ושאר סגנונות. השימוש הנפוץ ביותר בהן הוא לצורך טיפוח אישי, אך הן גם משמשות לצורכי קישוט ואדריכלות וגם לצורכי תעשייה (לדוגמה: בטלסקופים, במצלמות וגם במכונות תעשייתיות). רובן נועדו לשימוש באור נראה, אך קיימות גם כאלו שנוצרו לשימושים שאינם אופטיים – כגון לאיסוף ולהחזרה של גלים אלקטרומגנטיים ושל קרינה אחרת

מראות ממוסגרות

מראות ממסוגרות יכולות להגיע במגוון רחב של עיצובים

  • מראות ממוסגרות עץ למראה וינטג'
  • מראות ממוסגרות אלומיניום למראה אלגנטי של הבית


מראות ממסוגרות נוספות אלגנטיות ויפות ניתן להראות ולהזמין אצלנו בקליר

מראות מעצבות את הבית

שילוב של מראה בעיצוב הבית הוא נפוץ היום מאוד. מעבר למראן היפה, ולכך שניתן למצוא אותן היום במגוון גדלים, צורות ועיצובים, הן גורמות לתחושה ששטח החדר גדול ממה שהוא באמת, ובכך יגרמו גם לחדר קטן להראות רחב יותר. הן פריט עיצוב לכל דבר, ואין היום בית שלא נמצאות בו מראות בחדר הרחצה, בחדרי השינה, ובצורות מסוימות גם בסלון ובמטבחים.

אילו סגנונות עיצוב מראות קיימים?

מראות מגיעות בשלל צבעים וצורות, וסגנונות עיצוב לבחירתכםהאישית, הכל בהתאמה לסגנון העיצוב המבוקש. ניתן למצוא עיצובים שונים של מראותבסגנונות שונים – מודרני, קלאסי, וינטג', מטאלי ועוד. בעת בחירת סגנון העיצובהמבוקש למראה שלכם, כדאי מאוד לקלוע לסגנון העיצוב הקיים אצלכם בבית, או בחדר בואתם מעוניינים להציב את המראה.

במידה והבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני, כדאי מאודלבחור במראה עם קוים פשוטים ועדינים, בשילובים מתכתיים וקונספט פשוט אך בולט. במידה והבית שלכם מעוצב בסגנון וינטג', ייתכן ותרצו להציב בו מראה בעלת מסגרת עץייחודית מעץ מלא, או אפילו מראה אובלית בעלת מסגרת מתכת עדינה במיוחד.

מראות זכוכית

קליר תעשיות זכוכית בע"מ, מתמחה בייצור מראות זכוכית מעוצבות, בהתאמה אישית לכל חדר בבית. מראה עשויה מזכוכית מייחדת את החדר ויוצרת עיצוב מעניין חדשי וייחודי.אצלנו תוכלו לעצב את הבית עם מראות אלגנטיות ומיוחדות, לפי הטעם האישי שלכם.

אנו בקליר תעשיות מאמינים שעבודה עם זכוכית היא אומנות אשר מצריכה מידע רב, ניסיון וגישה עיצובית ייחודית, ולכן אנו מעסיקים מומחים בעלי שם בייצור מוצרים שונים מהחומר הנהדר הזה. השילוב של אהבתם למקצוע והיצירתיות העיצובית מוביל לדגמים יפיפיים ואיכותיים, אשר מפוזרים היום בכל רחבי הארץ; בבתים פרטיים, במלונות, במשרדי חברות וארגונים ובמרכזים ציבוריים ותעשייתיים.

מעוניינים לשמוע עוד על מראות בפרט ומוצרים לשידרוג הבית בכלל?
המומחים של חברת קליר תעשיות זכוכית בע"מ ישמחו לענות על כל שאלה בטלפון
03-6344151 | 072-3227971