מקלחונים פינתיים | קליר גלאס | מקלחון פינתי

מקלחונים פינתיים לבית

מעוניינים לחסוך במקום בחדר האמבטיה שלכם, זאת מבלי להתפשר על מקלחון מעוצב?
האם חשוב לכם לקנות מקלחון שיהיה נוח לשימוש?
רוצים לדעת עוד על מקלחונים מעוצבים לפני השיפוץ?

מקלחונים פינתיים - היתרונות:

  • חוסכים במקום
  • מתאימים לכל אמבטיה
  • זולים יותר, כיוון שמצריכים פחות
  • שימוש בחומרים
  • נוחים לשימוש היומיומי
  • מתאים מאוד לעיצוב יחידות דיור

מקלחון פינתי - הבחירה המושלמת לחדר האמבטיה שלכם

אביזר זה יכול להוות גם קישוט מיוחד במינו בחדר הרחצה, שכן ניתן להוסיף על גבי הזכוכית קישוטים וציורים שונים בשיטת התזת חול. מעבר לזאת, ניתן להכין את המקלחון שקוף לגמרי או אטום לחלוטין, זאת באמצעות שימוש בזכוכית חלבית. חברת קליר מתמחה בייצור מקלחונים פינתיים ייחודיים, ומאפשרת לכם מבחר גדול של קישוטים שיעזרו לכם להפוך את האמבטיה שלכם למקום נעים ויפה יותר.

מקלחונים פינתיים- סוגים ויתרונות

ברוב הדירות והבתים חדרי הרחצה הינם קטנים יחסית. כחלק מכך, קיימת חשיבות גבוהה לניצול נכון של המקום ולחשוב איך לנצל את השטח בצורה המקסימאלית ביותר, כדי ליצור חלל נעים ונוח לשימוש עבור כל בני הבית. אחד האלמנטים אשר יסייעו לנו להשיג תוצאה של חסכון במקום, ואף יתרום לעיצוב ולאווירה נעימה בחדר הרחצה, הוא מקלחון פינתי – מקלחון התופס חלק מצומצם מחלל החדר, ומאפשר לנו ליהנות משטח גדול יחסית להתנועע או לסדר בו ריהוט נוסף (ארונות,כיור, וכו').

מעבר לעניין השטח הקטן אותו תופס מקלחון פינתי, ישנם יתרונות רבים נוספים: הוא נוח לניקיון ולתחזוקה, הוא מגיע בעיצובים מרהיבים ומגוונים, ובדרך כלל התקנתו אינה מסובכת. בשל פשטות המוצר, לרוב העלויות אינן גבוהות, וזהו שיקול מהותי נוסף ברכישת מקלחון פניתי חדש.

סוגים שונים של מקלחונים פינתיים

כל מי שתר אחר מקלחונים פינתיים יוכל לרכוש אצלנו בקליר מקלחון אשר מותאם באופן פרטני לכל הדרישות והצרכים שלו. חשוב לנצל את האפשרויות השונות, בכדי ליצור חדר רחצה נוח ונעים אשר עונה על כל הסטנדרטים של המזמין.

מקלחונים פינתיים יכולים להיבדל אחד מן השני במגוון פרמטרים. בין היתר –

  • גודל המקלחון והמרחב בו
  • סוג הדלת – למשל: הזזה או מסתובבת
  • עיצוב המקלחון מבחינת עיטורים, צבעים, חומרים ועוד


בטרם הבחירה, כדאי לכם לבדוק היטב מהן הדרישות שלכם. אנו בקליר מציעים מוצרים עם טרנדים חדשים בתחום, כגון תאורת לדים משולבת, ועוד.

מקלחונים פינתיים ביחידות דיור

אם אתם משכירים יחידת דיור ורוצים לעצב את היחידה בצורה הכי מקסימלית, קומפקטית וראויה למגורים? אחד המקומות החשובים ביותר ביחידה הוא המקלחת.

אחד המקומות הראשונים שדיירים לעתיד בודקים ביחידה הוא המקלחת והשירותים. מקלחון פינתי יעשה את העבודה וישאיר רושם של יוקרה לצד פשטות ישאיר מרווח מחיה במקלחת ויצור הרגשה נעימה ונינוחה.
מקלחונים פינתיים יוכלים להכנס בכל חדר אמבטיה (לא משנה כמה הוא קטן) וליצור בו אווירה של מרווח וגודל.

אם אתם לפני שיפוץ יחידה או בכלל של שיפוץ כלל הבית צרו קשר עוד היום עם המומחים של קליר-גלס וקבלת מידע נוסף אודות מקלחונים פינתיים.

מקלחונים פינתיים - איכות היא שם המשחק

חברת קליר בנתה לה מוניטין בזכות מוצרי האיכות שהיא מייצרת. כל המוצרים שלנו עומדים בדרישות התקן של מכון התקנים הישראלי במטרה לספק ללקוחותינו את המוצר הבטוח יותר לשימוש. כמו כן, אנו מקפידים על התקנה נכונה ובטיחותית, במטרה לשפר את נוחות השימוש במוצר ולמנוע אפשרות של תאונות.

המקלחונים שלכם בכלל, מקלחונים מעוצבים ומקלחונים פינתיים בפרט, ילוו אתכם במשך זמן רב ולא יאכזבו אתכם. אם אתם מחפשים מוצר מיוחד, מעוצב, בטיחותי ואיכותי – הגעתם לכתובת הנכונה.

מקלחונים פינתיים יענו על כל הדרישות שלכם

להזמנת מקלחונים פינתיים חייגו עוד היום 072-3227971 או דרך טופס צור קשר