צרו קשר

דלתות הזזה מזכוכית

מעוניינים לרכוש דלתות הזזה מזכוכית?

אין ילד שלא יודע שזכוכית היא דבר שביר. עם זאת, מדובר גם באלמנט שאפשר באמצעותו לשדרג את מקום מגוריכם ולהעניק לו אשליה שהוא גדול ביותר, מבלי לפגוע בפרטיותכם. אנשים המתגוררים בבתים קטנים מכירים כבר היטב את הטריק: במקום לשים לכל חדר דלת שנפתחת קדימה, פשוט מתקינים דלתות הזזה מזכוכית מחוספסת או בעלת דוגמאות. כך, הסיכויים שהדלת תשבר בעקבות טריקה חזקה מדי פוחתים באופן משמעותי, וכל מי שמתגורר בבית זוכה לפרטיות מושלמת.

חברת קליר תעשיות זכוכית מזה שנים משווקת לקהל לקחותיה דלתות הזזה מזכוכית בעיצוב יוקרתי ומעודן, בעלות גימור מושלם ובקו דקורטיבי מיוחד המותיר רושם עז.

יתרונותיהן של דלתות הזזה מזכוכית

  • בטיחות – הזזתה של הדלת מונעת את טריקתה וכך מצליחה לשמור על שלמותה של הדלת. וכמובן, היא גם מונעת מאנשים להיפגע מהרסיסים שהיו יכולים להתפזר אילו היתה מסוגלת להישבר.

  • חיסכון במקום– מאחר והן רק נגררות על גבי מסילת ימינה ושמאלה והן לא נפתחות קדימה, הרי שבכך יש חיסכון במקום, דבר חשוב ביותר כאשר מדברים על דירות קטנות.

  • יכולת לעצב את הדלת – לא רק שניתן להשתמש בזכוכית מחוספסת וליצור על גביה כל מיני דוגמאות, אפשר גם לצבוע אותה או לצייר עליה בכל מיני צבעים וליצור מעין ויטראז' מרהיב ביופיו.

  • פונקציונליות גבוהה – ניתן להתקין אותן בחדרים, בארונות, במקלחונים ולמעשה כמעט בכל מקום שבו תהיו מעוניינים.

התאמת סוגי דלתות הזזה זכוכית לצרכים שלכם

אנו פוגשים אותם במקומות שונים והן ניתנות לשילוב במספר מוקדים בתוך הבית. מדובר בדלתות הזזה מזכוכית, אשר מתאימות ומוכרות במיוחד בתוך חדרי אמבטיה. הפתרון של דלתות הזזה אלו, מאפשר נוחות, אך גם מקנה לנו יופי אשר תורם רבות לעיצובו של הבית. בנוסף לחדרי האמבטיה, אנו נוכל לעשות שילוב שלהן במקומות נוספים.

כיום ניתן לעשות שימוש בכל מני אלמנטים, אשר יתרמו לעיצוב של הבית ברמה גבוהה. ההשקעה לא תמיד חייבת להיות גבוהה, ותמיד נוכל למצוא תחליף לכל מטרה שאנחנו רוצים להשיג. דלת הזזה העשויה מזכוכית, מתאימה גם לשימוש בכניסה למעליות, עם משקוף העשוי עץ ובמסילה עם צינור העשוי נירוסטה. 

תקשיבו לצרכים שלכם

ברמת העיקרון, אין כל סיבה לעשות שינוי כל עוד הפריטים המצויים אצלנו עושים את עבודתם נאמנה. המציאות מוכיחה אחרת, ורבים דואגים לעשות שיפוץ אחת לכמה שנים גם אם אינם צריכים. הסיבה לכך ברורה, ונעוצה בעובדה כי מעבר דירה כרוך בעלויות רבות, והצורך בשינוי יכול להסתכם בשיפוץ. כחלק מכל שינוי טוב, נבחר לעשות שימוש בדלתות הזזה מזכוכית. 

דלתות זכוכית אלו מקנות לנו יופי וגם איכות גבוהה. כיום נפוץ לראות דלתות אלו, בעיקר בחדרי אמבטיה והעיצובים השונים מעניקים מראה מיוחד אשר ניתן לבחירה.

מעבר לכל מה שאתם מכירים


דלתות הזזה זכוכית ניתן להתקין במספר מקומות נוספים. בכניסה למעליות המוגדרות שקופות, נצפה בדלתות העשויות זכוכית ללא כל שינוי בגוון או בדוגמה. בכניסה לחדרים בבית וחדרי אמבטיה, וגם במקומות ציבוריים כמו בריכות ובתי מלון, ניתן למצוא דלתות זכוכית אשר מצופות משקוף עץ.
זה מקנה מראה יוקרתי ומעורר השראה. בנוסף, ניתן לעשות שימוש בדלתות אלו בכניסות לקניונים וחנויות, אשר משתמשות במסילות נירוסטה שיאפשר את הליך ההזזה התקין.


כיום אנו עדים להרבה יותר אופציות באשר לסוג הדלתות הספציפי, ואנו זקוקים רק לבחור כיצד נרצה לשלב אותן. אם בבית או עם במקום העבודה שלנו, בבניין שבו אנו גרים. בכל מקום יכול לזכות בדלת הזזה כזו.

דלתות הזזה מזכוכית – ברור שזה שקוף!

הצוות של קליר ישמח לספק לכם את כל המידע הדרוש בנושא דלתות הזזה מזכוכית. אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות אדיב, מיחס אישי וממחירים אטרקטיביים. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!